woensdag 16 februari 2011

Goed voorbeeld doet volgen.
Ik volg Oprah Winfrey (of één van de ontelbare gasten uit haar show, het is me even ontgaan). Een lijstje van de dingen waar ik deze week heel blij van werd.

*Marc Jacobs' wintercollectie waarin klassieke combinaties en de altijd zo leuke polkadots de boventoon voerden. Oui Oui, je t'aime.
*The King's speech is eindelijk ook in Nederland te zien
*Colin Firth: op naar de oscar voor beste mannelijke hoofdrol. Toegegeven: een corrupt kliekje, die zogenaamde 'Oscarjury', maar als je dan toch eenmaal dat bekende gouden beeldje wint...
*De ondraaglijke lichtheid van Step Up2
*Modern family ('Sweet Lady Gaga... that is good.')
*Modern family 2 ('Leave it to the gays to raise the only underachieving Asian in America.')
*Een goede Cabernet-Merlot-Shiraz combi
*De nieuwe blog van een tallentvolle vriendin: http://www.onlinefoodforthefashionista.blogspot.com/
*Het heerlijke bed waarin ik zo weer ga liggen
*Vaslav van Arthur Japin
*Een mogelijke democratische lente in het Middenoosten





Maar dit alles valt natuurlijk in het niet bij het horen van het laatste nieuws: Paris Hilton brengt binnen een paar maanden haar nieuwe album uit...

 

1 opmerking:

  1. Dit lijstje maakt mij blij deze week! De mogelijk democratische lente in M-O, Vaslav en de Cabernet-Merlot-Shiraz combi staan in mijn top 3!
    Thank you for sharing ;) xx

    BeantwoordenVerwijderen